תקנון משלוחים

  1. בקנייה באתר קיימות מספר אפשרויות למשלוח:
  • שליח עד הבית בעלות של 30 ש”ח
  • שליח עד הבית חינם- בקנייה מעל 399 ש”ח
  1. זמני משלוח
  • משלוח עד הבית – לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך תוך 5 ימי עסקים מרגע יציאת החבילה מהסטודיו.
  •  השליחות תתבצע על ידי חברת שליחות חיצונית.

         * לתשומת ליבך, על מנת לייעל את המשלוח אלייך, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאת רוב שעות היום –                      בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתך.

          * ניתן לבצע הזמנה באתר העין השלישית לכל אזורי הארץ.

          *במקרים בהם חברת השילוח אינה מגיעה לאזור המבוקש, אנו נשלח את החבילה בדואר ישראל או לחלופין ניתן גם לבצע את ההזמנה                         ולקבלה בחנות העין השלישית הקרובה לביתך.

  1. מעקב אחר הזמנה
  • לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באמצעות כניסה ל” חשבון שלי “, ולאחר מכן לחצי על ” סל הקניות שלי”.                 כמו כן ישלח אלייך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה תוך 48 שעות מסיום ביצוע העסקה באתר.
  • במידה והזמנתך תקינה ישלח אלייך אי מייל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח.
  1. ביטול הזמנה באתר
  • ניתן לבטל את העסקה באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות ימים א’-ה’ 9:00-16:00                  בטלפון:03-9603274.
  1. החזרות
  • החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:
  • על מנת לבצע החזרה של פריט, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של בית העסק במספר הטלפון:03-9603274..  או בהגעה לאחת החנויות ששבעלות(יפו, כפר סבא, Mהדרך, ראשון לציון, רחובות )
  • ניתן להחזיר פריט מהקולקציה החדשה עד 14 יום מתאריך קבלתו.
  • פריט בסוף עונה ניתן להחזיר עד 7 ימים מתאריך קבלתו.
  • פריטים שמחירם מתחת ל-99 ש”ח במבצעי  ה- Black Friday או במבצעי Last Call לא  יהיה ניתן להחליף.
  • החזר כספי מלא יתבצע רק לאחר שהפריט הוחזר לבית העסק עם התווית המקורית וללא פגיעה או שימוש בפריט.
  • לא תתאפשר החלפה או החזרה של מוצרים במסגרת מבצעי 50-99 ₪.
 
  • החזר כספי:
  • החזר כספי יתבצע בתוך 14 יום ממועד בו הושב ונקלט הפריט בבית העסק ובכפוף לתנאים הנקובים בסעיף 5.1 לעיל. 
  • ההחזר הכספי יבוצע לכרטיס האשראי אשר ממנו בוצעה העסקה. במידה והעסקה בוצעה בתשלומים, כך יתבצע גם ההחזר.
  • החזר כספי ללקוח ששילם ב- Paypal יתבצע אך ורק דרך זיכוי לחשבון ה- Paypal וזאת בתוך 7 ימים מהמועד בו הושב ונקלט הפריט הרלוונטי בבית העסק ובכפוף לתנאים הנקובים בסעיף 5.1 לעיל.
  • במקרה של ביטול עסקה דמי המשלוח לא יוחזרו בכל מקרה.
  • במקרה של החלפת פריט שנרכש באמצעות קופון ו/או זיכוי לא יינתן החזר כספי אלא יונפק קוד קופון חדש לשימוש נוסף.
  • במקרה של עסקה אשר בוצעה באמצעות כרטיס דיירקט, לא יתאפשר ליתן ללקוח זיכוי ובהתאם במקרה של החזרה של מוצר בעסקה כאמור לא יינתן ללקוח החזר כספי, אלא יונפק לבעל הכרטיס קוד קופון לאתר להזמנה הבאה.
  1. מעקב אחרי הזמנה
  • לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה באתר באמצעות כניסה ל”חשבון שלי”, ולאחר מכן לחצי על “סל הקניות שלי”. כמו כן, ישלח ללקוח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה תוך 48 שעות מסיום ביצוע העסקה באתר.
  • במידה וההזמנה שבוצעה תהא תקינה ישלח אל הלקוח דוא”ל נוסף ובו יינתן אישור על ההזמנה ומספר שילוח.